Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților–Carte gratuită pentru recenzori

Salutare! 
Ești gata să îți pui inima la treabă? Pentru că am o surpriză specială pregătită pentru tine! 

Vrei să faci parte dintr-o aventură literară?

Dacă da, atunci pregătește-te pentru „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii”. 
Ultima mea creație, este ghidul suprem pentru cei care sunt îndrăgostiți, cei care vor să fie îndrăgostiți sau pur și simplu pentru cei vor să râdă în hohote citind despre haosul și nebunia care înconjoară universul iubirii. 

desen-barbat si femeie care se îmbratisează pe cer

Ce poți găsi în această bijuterie literară? 
Ei bine, cam tot ce-ți dorești, de la sfaturi amoroase pline de înțelepciune (de la mine, Cristina Gherghel, care este singură cuc), un curs rapid în arta agățatului, până la mituri și legende absolut adevărate despre Sfântul Valentin, Dragobete și alte personaje mitice.

În paginile acestei capodopere beletristice, „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii,” mă plimb în jurul lumii halandala pentru a povesti datini și tradiții de 14 și 24 februarie și alte momente în care diferite țări sărbătoresc iubirea sau pur și simplu complet altceva.

Cum ar fi, să zicem, în Barcelona, unde târgul îndrăgostiților și/sau al trandafirilor s-a cuplat cu târgul cărților, și nunta asta legendară se sărbătorește în fiecare an pe 24 aprilie. 
Cine a capitulat? 
Că erau târguri separate în epoca medievală. Dar mie idea îmi place nespus!!! 

Și pentru a adăuga un strop de umor românesc, am inclus și o poveste cu eroul nostru național: Dracula, care, crezi sau nu, este supt de iubire.

„Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii” este o călătorie prin babilonia iubirii fără sfârșit, cu diferite pietre de încercare, momente de extaz și absolută și pură nebunie, unde întâmplările cele mai ridicole pe care le-ai citit vreodată îți vor face inima să tresară.

Pentru cine este această minunată carte?

Pentru cine altcineva, decât pentru tine, dragul meu romantic, care te afli într-o relație și vrei să îi surprinzi pe partenerul tău cu gesturi dulci și înțelepte. Da, pentru că este o idee de cadou formidabilă, pentru pesimiști, cinici, dar și pentru cei care iubesc umorul negru.

Este și pentru tine, nevoiașul de dragoste, care visezi la acel „și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți” și vrei să înțelegi cum să te apropii de acest vis cât mai repede. Și, desigur, este pentru tine, aventurierului amorului liber, care vrei să îți asumi riscul și să te bucuri de fiecare moment imprevizibil pe care dragostea îl aduce în viața ta.

Dar, ce ești dispus să faci pentru această comoară literară?

Ei bine, nu cer mult. Tot ce trebuie să faci este să te angajezi să scrii o recenzie iubitoare despre  – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii” pe Goodreads și alte platforme de carte, bloguri, rețele sociale etc. Cerul este limita, practic de când avem internet.

În schimb, eu îți ofer în mod absolut dezinteresat această creație literară unică în format PDF, ca să poți începe să explorezi lumea magică a tandreței zănatice.

Este timpul să îți pui inima la treabă și să descoperi ce comoară te așteaptă în această peripeție prin labirintul iubirii! 

Contactează-mă prin formularul de contact, menționând titlul, pentru a evita confuzia cu alte creații polimorfe ale mele, mai cu seamă „Manifest pentru Femei de peste 30 de ani: Despre menopauza, dereglari hormonale, endometrioza, candidoza, dureri si anxietate.” Aceasta din urmă, după cum ți-ai dat sigur seama, este o carte pentru femei, plină de isterie, așa cum se cuvine unei scriitoare hărțuită de hormonii ei care se plimbă pe orbita lui Mărgăritar.

În fine, aștept cu nerăbdare să aud de la tine! 

Ce zici? Este prea târziu să o mai faci cadou cuiva anul ăsta că Ziua Îndrăgostiților, adică Sfântul Valentin, este deja la ușă? 
Ce vorbești? Dar de Dragobete, care-i pe 24 februarie, ai uitat? 
Și apoi ți-am zis, „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților  – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii,” este o epopee a sentimentelor care nu se limitează la timp și spațiu. 
Nu bag eu iubirea la pușcărie. de aceea și vreau să o ofer GRATUIT celor care doresc să o recenzeze. 
Cartea, zic. 
🫂
Sunt recunoscătoare pentru prezența ta pozitivă în lumea mea. 
🕮
Slovă după slovă, te conduc pe un drum caleidoscopic, explorând abisurile minții și sufletului uman. 
Creațiile mele – fie romane, memorii sau cărți de dezvoltare personală și auto-ajutor – sunt expediții eclectice într-un univers interior, dezvăluind complexitatea naturii umane și a relațiilor interpersonale. 
Mesajele mele sunt făclii de motivație și inspirație care luminează și deschid porți spre puterile unice pe care le avem.

Din 2016 până în 2018, am lăsat amprente literare sub pseudonimul Cristina G., dar din 2022, fiecare poveste, reală sau imaginară, pe care o împărtășesc cu iubitorii de lectură, poartă numele meu întreg – Cristina Gherghel.

Când te simți pregătit să te alături călătoriei polivalente, cărțile mele te așteaptă în orice colț al internetului, în format electronic și tipărit.
Ca să îți înlesnesc căutarea, las două linkuri directe către unele dintre platformele de carte pe care sunt găzduite lucrările mele polimorfe: 
Dacă ai avut ocazia de a citi una dintre ele și ți-a plăcut, aș fi profund recunoscătoare dacă ai putea să îți împărtășești gândurile printr-o recenzie pe librăria virtuală de unde ai achiziționat-o sau pe Goodreads.  
Îți mulțumesc. 
🌟🌟🌟🌟🌟
Special pentru creatorii cu visuri mărețe: în cazul în care ai scris o carte ori o colecție de poezii pe care vrei să o publici gratuit, de acasă la orice oră, o poți face chiar în acest moment, apăsând aici: 
Îți doresc mult succes, sperând ca succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altuia. Fii om bun! 🙌
🤍
Disclaimer 
Unele dintre linkurile oferite sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel. Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Pentru detaliile complete, apasă aici
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 
coperte carti-fond-albastru
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche