Sunete care calmează: ploaie și tunete, foc care trosnește în șemineu


Pentru romantici și oameni stresați 
Știai că sunetele de foc arzând, lemne trosnind în vatră (sobă, șemineu etc.), sunetele de ploaie, tunetele și versurile insectelor - precum a greierilor - te calmează și te fac să adormi?  

Sunetele de ploaie sunt relaxante, îți calmează nervii și anxietatea și te ajută să meditezi. 


Acest filmat cu sunete de ploaie tropicală instaurează o stare de bine și te face să simți că ai o conexiune cu mama natură. 

Dacă locuiești în oraș, unde tot ce auzi este sunetul mașinilor și troncănitul tramvaielor, ascultarea acestor tipologii de sunete te liniștește aproape instant. 

Sunetele de ploaie, tunete și foc vindecă dureri fizice, dar mai ales, dureri morale. 
Dacă te-ai despărțit de o persoană iubită, dacă ți-e dor de cineva, ascultă astfel de sunete și dorul va fi mai puțin apăsător. 

Dacă vrei să uiți pe cineva, citește și apasă aici: 

Eu sunt pluviophile, iubesc ploaia adică. 
Parcă sunt în rai când ascult picăturile de ploaie care se izbesc de pereți, pământ, ferestre. 
aș asculta astfel de sunete de ploaie și foc la infinit. 

Aș sta la fereastră, cu capul lipit de geamuri, visând la o lume mai bună unde oamenii au grijă și prețuiesc mama natură. 
Fără ea, noi nu am exista. 
Dar o luăm ca pe un bine meritat. 
Sunetele de ploaie și tunete calmează, focul care trosnește în șemineu, te ajută să adormi  și să te vindeci de fel de fel de dureri. 

Romantic #suneterelaxante #sunetedeploaie #ploaiesitunete 
***** 
Ai apreciat? 
Apasă pe îmi place, împarte cu prietenii, lasă un comentariu și abonează-te la canalul meu de YouTube. Apasă pe video ca să intri pe canal. 

***** 
Te rog să fii om și dacă n-ai nimic frumos sau amuzant de spus sau de făcut, nu spune și nu fă nimic, mergi mai departe și uită-te-n oglindă. 
Ce vezi? O aură?
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche