De ce nu nu înțeleg oamenii_Nu sunt înțeles_Numai tu știi

De ce nu ne înțeleg oamenii? 

Oamenii nu ne înțeleg pentru că nu sunt în capul nostru. 
Nu au cum să ne înțeleagă, nici dacă ar vrea. 
De regulă, oamenilor nu le pasă, însă câteodată - de cele mai multe ori - chiar nu au cum să înțeleagă pentru că nu li se întâmplă lor. 
Și asta-i valabil și invers. 
Neînțelegerea este un cerc vicios. 
Tu nu mă înțelegi, eu nu înțeleg de ce nu mă înțelegi... Și-atunci suntem la fel. 
Nu crezi? 

Oamenii nu nu înțeleg pentru că se gândesc la ale lor. Pe ale lor le știu bine, probleme, necazuri lipsuri... pe ale tale le știi doar tu. 



Dacă am putea citi gândurile altora, tot nu i-am putea înțelege.

De ce nu nu înțeleg oamenii? 
Nu sunt înțeles 
Numai tu știi ce-i în mintea și sufletul tău_
Limite și Timp #emapatie #intelegere #iubire #limite
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche