Terapii pentru trup & suflet & minte: Vindecarea rănilor emoționale


M-am vindecat de multe răni emoționale țipând și plângând. 
Da. 
Că ești femeie sau bărbat, eu te asigur că te vei vindeca de multe dureri sufletești țipând și plângând. 
Dar dacă țipi, țipă în pustietate. 
Nu speria lumea, membrii familiei, colegi, prieteni. 
Nu-ți vărsa nervii pe alții. 
Ascultă videoul și lasă un comentariu, dacă vrei. 



Terapii pentru trup & suflet & minte: Vindecarea rănilor emoționale


***Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici.
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche