Mi-au legat cununiile! Vrăjitorii, Feți frumoși și broaște legate la gură

 Nu știu ție, dar mie mi-au legat cununiile. 

Oamenii fac și cred în vrăji, vrăjitorii, feți frumoși și broaște cusute la gură. 

Broasca, simbolul iubirii fără sfârșit, a iubirii până la adânci bătrâneți, pe care-o găsești în calea ta. 

Broasca este fătul frumos, prințul pe calul alb  = posibilul soț și partener. 

Unii oameni, când nu-și găsesc ursit, partener, soț etc. se gândesc că cineva le-a făcut vrăji. 

Am scris în 14 nuanțe de roșu și-n Fată Bătrână și Fericită despre căsătorii și singurătate – despre decizii personale, bârfe și vorbe aruncate-n vânt.

Dar, de când cu vlogurile, înregistrez pamflete și public aproape-n fiecare zi. Azi l-am publicat pe acesta.

 


Nu ți-ai găsit ursitul? Poate ți l-a cusut cineva la gură. 

Înveți ceva din fiecare vlog al meu, așa că înscrie-te la canalul de YouTube, urmărește-mă pe rețele de socializare, împarte cu prietenii, lasă un comentariu la obiect, dar cum zic eu:

Dacă n-ai nimic frumos sau amuzant de zis, nu zi nimic.

Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche