Afirmații Pozitive și Motivație pentru Succes


Așa cum am scris pe https://publicagratuitcarti.blogspot, din septembrie 2022, am decis să mă reîntorc la vlogging ca să ajut pe cine caută ajutor.
Te invit să te înscrii la canalul meu, dacă vreodată ți-am dat o idee, te-am motivat, încurajat ori ți-am stârnit un zâmbet.


În videoul din acest post (vezi mai jos), vei asculta o mulțime de afirmații pozitive puternice (originale) pentru succes, încredere în sine, stimă de sine, motivație: încurajări pentru visători, dar, mai ales, pentru scriitorii și autorii care vor să-și ia viața în mâinile proprii. 

Înregistrarea de față se adresează femeilor, însă poate fi ascultată de oricine se identifică. Am făcut de asemenea, o înregistrare și pentru bărbați. 
Aici linkul: https://youtu.be/csCUbDpFEhY. 

Afirmațiile pozitive sunt o sursă de motivație zilnică și pot fi ascultate în orice moment din zi sau din noapte, așadar pot fi ascultate și repetate cu încredere : 

• dimineața (abia ce te trezești și te pregătești pentru zi) 
• la prânz (în timp ce mănânci) 
• când te odihnești (poate faci siesta după-amiaza) 
• seara (înainte de somn) 
• în timpul somnului (pe repeat/loop )  
• și oricând, în orice moment 
Eu însămi le folosesc cu succes. 

Te rog să fii foarte atent atunci când operezi mașinării sau conduci.  

Afirmațiile pozitive pot fi ascultate și în background (pe fundal) atunci când lucrezi sau dormi (cum am menționat mai sus).  
Enunțurile se vor imprima pe mintea ta, chiar dacă nu te gândești neapărat la ele. 


În cărțile „Afirmații Pozitive” & „Încurajări și Motivație pentru Visători, Scriitori și Autori” – titlurile sunt în lucru – explic cum ne influențează afirmațiile pentru succes, încredere în sine, iubire de sine etc.
Multe dintre cărțile mele de auto-ajutor  (dacă nu toate) – publicate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel (din 2022) – inclusiv cele de mai sus, sunt pline de afirmații pozitive puternice pentru succes, iubire, stimă de sine, încredere în sine, gratitudine, vindecare: vindecarea minții, a inimii și a trupului.

Ascultă acest material cu afirmații pozitive și repetă-le în gând ori cu voce tare în fiecare zi (chiar de mai multe ori pe zi), mai cu seamă când simți că-ți pierzi încrederea în tine și încurajările sunt necesare. 
Am lăsat o pauză după fiecare afirmație, ca să ai timp să repeți și să te gândești la ceea ce exprimi. Mintea ta se va convinge mai repede că ești serios intenționat să-ți urmezi visul atunci când repeți cu voce tare, mai ales. 
Folosirea căștilor este opțională, dar indicată.

©️ Cristina Gherghel ©️ Simte-te liber să împarți cu prietenii și cu cei care crezi că ar beneficia de acest material.
Însă, te rog, nu copia afirmațiile fără să citezi sursa. 


Ceea ce asculți ori ai ascultat este conceput și scris de mine.
Poate ai mai auzit unele dintre ele, că, na, nu doar eu gândesc așa, însă, te asigur că este „făină din sacul meu”.
Nu am timp să „fur” ideile altora, abia găsesc timp să mă folosesc de ale mele.
Am ascultat și citit milioane de afirmații în viața mea, poate m-am inspirat inconștient. În acest caz, mea culpa.
Însă, în linii generale, aceste afirmații pozitive, și celelalte din cărțile mele, sunt munca mea.

Repet și insist: 
Ascultă-le cât de des poți, până-ți intră în reflex să gândești așa. 
Mult succes! 

©️ Cristina Gherghel ©️ Ceea ce înseamnă , așa cum am scris mai înainte, că aceste afirmații pozitive sunt gândite și scrise de mine (originale). Le poți folosi pentru uz personal, dar nu pentru uz comercial.



Toate afirmațiile pozitive repetate cu voce tare (în mod special) au puteri aproape supranaturale asupra minții tale.

Ascult-le zilnic și te vei simți motivat, încurajat și extrem de puternic.

Eu le ascult non-stop (loop).






***Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici.
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche