Nu poți să numeri oile? Poate ai o minte oarbă: Afantazia

 

Ai încercat să numeri oile dar nu ai reușit?

Este posibil să ai o #minteoarba, adică să fii afectat de #afantazia. 

Eu sunt afant total, adică mintea mea este oarbă, surdă, insensibilă (adică nu simte gusturi, mirosuri și nu are nici simț tactil) și nu pot număra oile.

Dacă suspectezi că ești lipsit de puterea supranaturală de a #vizualiza, ascultă celelalte videouri și citește celelalte postări ale mele.

Dacă știi că ești #afant și vrei să afli mai mult despre ce simțuri îi lipsesc minții tale, la fel ascultă celelalte videouri și citește postările despre afantazia. 

Studiez afantazia de foarte mulți ani, că este un subiect care mă pasionează deosebit de mult, deoarece este în relație cu vizualizarea, adică manifestarea ori împlinirea (îndeplinirea dorințelor) dorințelor, fabricarea viitorului în minte etc.

Te aștept pe canalul meu de YouTube unde tratez toate aceste subiecte și multe altele.  







Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche