Terapii pentru trup și suflet


Încerc să țin la curent și cititorii interesați de bloguri, însă este destul de... challenging. 
Nu știu cum să traduc cuvântul ăsta în română. 

Scriind cartea „Afirmații Pozitive - Puterea subconștientului”, mi-am dat seama că ori nu am știut niciodată limba română, ori... limba engleză nu este limba română. 
Din două... amândouă. 
Glumesc. 

Serios vorbind, am realizat că multe cuvinte și expresii englezești nu au traducere în română. 
Destul de frustrant când îți vine instinctiv să gândești într-o altă limbă decât cea maternă. 
În fine. Mă descurc. 

Relativ la videoul de azi, vreau să te întreb dacă ai observat insistența reclamelor la medicamente în România? 
Mă îngrozesc când văd câte farmacii sunt în țara noastră. 
E înspăimântător fără doar și poate. 
Nu crezi? 


 
Comentatorii mei pozitivi au multe șanse să citească cărțile mele Gratuit. 



***Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici.
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche