Afirmații pozitive pentru fericire, reușite, iubire, încredere: Femei

Și mai multe afirmații pozitive pentru fericire, reușite, iubire, încredere în sine, stimă de sine. 
Motivație zilnică direcționată pentru sexul frumos și pentru cei care se identifică. 

Afirmațiile pozitive pot fi ascultate la orice oră din timp și din noapte. 

Detalii, explicații, lămuriri despre impactul pe care îl au asupra noastră afirmațiile pozitive în noile cărți de auto-ajutor semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 




💞💛💙
Dacă te-am ajutat, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și-n cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

Comentatorii mei care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis toate cărțile mele pentru dezvoltare personală. 

💯


***Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici.
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche