Tu ești pe TikTok și YouTube? Rețele sociale: Ce faci acolo? Ce te atrage?

Salutare, 

Dacă ești pe TikTok știi că sunt și eu și-ți va părea imposibil de crezut faptul că nu-mi place să stau pe rețelele de socializare - niciuna dintre ele. 
Și culmea e că am conturi pe mai toate dintre ele: 

Pe Facebook am vreo 15 conturi, grupuri, pagini etc. Poate mai multe. 
Pe Twitter am 2. Dar n-am fost niciodată fan. Public, dar nu interacționez. Habar nu am cum. 

Mai nou, sunt și pe YouTube. Da, știu, am canale de mai mult timp și-am publicat câte ceva pe ele. 
Asta în trecut. 

Un paradox faptul că am conturi (apasă pe fiecare rețea socială în parte și intri pe contul meu), nu? 
Nu sunt împotriva lor, nu le critic, ba dimpotrivă, numai că nu am timp. 

Chiar sunt curioasă să știu ce faci tu pe TikTok. 
La ce te uiți? 

Nășica mea se uită la culinare. Ea gătește mult și orice idee nouă e bună. 

Eu, dacă aș avea timp, m-aș uita la umor. Ador umorul, glumele, autoironia. 
Sunt așa de mulți oameni amuzanți pe lumea asta. 

M-aș mai uita și la ce creează oamenii cu mâinile, capul sau picioarele. 

Că restul, mai cu seamă informațiile, nu le cred prea tare. 
Nu bag la cap multe din ce se spun și se scriu în ziua de azi. 
Mulți dintre cei care publică, nu au cunoștințe aprofundate. Ba, dimpotrivă. 
Caută informații în motoarele de căutare, văd despre ce sunt oamenii interesați, apoi scriu și fac videouri despre ce-i pasionează pe alții. 
Totul este business. 
Orice. Absolut orice. 
Dar omul de  rând nu știe asta. 

Când intru pe TikTok să postez, pagina mi se deschide la feeduri, cum s-or numi în română, că nu știu. 
Și văd gagici îmbrăcate succint în poziții provocatoare. 
Clipuri de 3-20 secunde. 
Și clipurile astea merg continuu. 

N-am știut că TikTokul este așa destrăbălat. 
Dar aici se fac influențării. 

Întăi a fost Facebookul și Twitterul - cam amândouă au ieșit odată. Parcă. 
Nu? 
 
Apoi altele, Instagramul a făcut furori și creat milioane de influențări. 

Acum e TikTokul. 
Clipuri de secunde care aduc venituri imense. 

Eu, care public videouri lungi, n-am cum să am succes. 
Nu pot eu câștiga bani din conținuturile mele. 
Dar eu le public să distrez lumea și să mai strecor un cuvânt-două despre cariera mea de scriitor și cărțile mele. 

Mulți cred că-mi place să mă pun în mostră, să mă dau mare, alții sunt convinși că-mi caut bărbat. 
Nimic mai departe de adevăr. 
Nu trebuie să mă pun în mostră în videouri, pe YouTube și TikTok, ca să-mi găsesc bărbat. 
Bărbați nu sunt în lume? 
Pe bune? 
Dar numai cine are ochi și vrea să vadă, vede. 
Nu e chiar dezinteresată contribuția mea pe toate rețelele astea de socializare, mai ales TikTok și YouTube. 
Dar munca... nu știu dacă merită. 
Sunt epuizată, că am foarte multe de făcut și editarea nu-i un punct forte. 
Filmarea, editarea, publicarea de videouri îmi consumă toate energiile. 
Tu poate crezi că-i joacă, dar când ai 30-40 de conturi pe rețele sociale, 80 de bloguri, și mai ești și scriitor... Nu știu, zău, cât mai pot. Ziua are 24 de ore și pentru mine. 
Voi vedea. 

Uite că de viața reală n-am zis nimic. 
Știi de ce? 
Pentru că nu am. 
Ce să fac cu un bărbat? 
Winter is coming dar eu îl am pe Bufnițoi să mă încălzească. El nu se supără că am picioarele reci, sloi de gheață. Ori nasul și mâinile. 

Cine-i Bufnițoi? 
Partenerul meu de viață. 
Vezi? Vezi cum m-ai acuzat degeaba? 
Eu am deja partener. 
Vezi aici secretul revelat: https://www.tiktok.com/@cristina_gherghel






Dacă vrei, urmărește-mă pe TikTok, YouTube și celelalte rețele sociale. 
Îți garantez că din toate videourile mele, tu înveți câte ceva. 
Iar dacă ești afant (ai afantazia - apasă), ori te pasionează vizualizarea, manifestarea, legea atracției, programarea neuro-linguistică, pozitivitatea ș.a.m.d., chiar hai repejor cu abonarea. 

Nu mai spun că dacă ești scriitor, poet sau alt tip de om creativ. Dar sunt sigură că știi de blogul meu: https://publicagratuitcarti.blogspot.com/



Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche