Dacă vrei, poți scrie cartea vieții tale_Visurile devin realitate


Dacă te-ai gândit vreodată că ai vrea să scrii o carte despre viața ta, eu îți spun că poți.

Ba poți să scrii mai multe și le poți publica fără să investești un leu.

Nu mai amâna, începe acum să-ți scrii povestea vieții tale. Iar dacă viața ta a fost sau este scandaloasă, atunci ai toate șansele ca povestea ta să fie transformată și într-un film.

E foarte la modă în zilele noastre. Numai că trebuie să te așezi și să scrii.

Dacă nu-ți vin cuvintele, este doar chestiune de practică.

Așază-te și scrie.

­— Cum?

Scrie orice. Și când spun orice, mă refer la absolut orice. Nu trebuie să aibă logică. O înșiruire de cuvinte aiurea, cum ar fi:

  • Câine
  • Pisică
  • Vreme
  • Soare
  • Frate
  • Soră
  • Mamă
  • Te iubesc
  • Roșu, galben și albastru
  • Cristina Gherghel
  • România mea
  • Sunt trist și amărât
  • Sunt îndrăgostit
  • Etc.

Cu cât scrii mai mult – fie că scrii pe o foaie de hârtie sau pe un dispozitiv electronic – cu atât mintea ta se va obișnui cu procesul de scriere și inconștientul tău te va ghida pe drumul pe care vrei să mergi.

Urmărește videourile mele pe YouTube care tratează writer’s block. 


Dacă vrei, poți scrie cartea vieții tale 
Visurile devin realitate, numai dacă nu renunți la ele. 
Pentru visătorii de azi și scriitorii de azi

***Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici.
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche