Apel la Umanitate: Iubiți Bătrânii: Datorie sau Umanitate



Iubiți Bătrânii: Nu-i trata rău când sunt pe ultimul drum al vieții lor Lasă-le intactă #demnitatea. 
Iubiți Bătrânii: Datorie sau Umanitate? 

Vreau să fac un #apellaumanitate. 
Nu-ți umili părinții bătrâni. Nu-i batjocori. Ci tratează-i cum ai vrea să fii tu tratat. 

Mai jos ai video „altfel”, în care tratez un subiect sensibil pentru #oamenicusuflet. #iubitibatranii Tratați-i cu #demnitate. Tratați-i așa cum ați vrea să fiți tratați voi.
Dacă ai părinți în viață și nu le-ai spus „#Mulțumesc că m-ați adus pe lume” fă-o acum... că mâine poate să nu vină. 




Bătrânii... sunt slăbiciunea mea. Am făcut multe greșeli cu îngrijirea părinților mei, mai ales a tatălui meu, care nu mai este – Odihnească-se în pace. 
Când am început să lucrez ca îngrijitor profesional de bătrâni în Anglia, am învățat lucruri ce nu știam și-acum aș vrea să fac un apel la umanitate: „Copii, poate nu vă puteți iubi părinții care v-au tratat rău, ori n-au avut grijă de voi, dar dacă credeți despre voi că sunteți mai buni, atunci nu vă răzbunați pe ei când sunt pe ultimul drum al vieții.” 
Omule, fii mai bun decât au fost părinții tăi cu tine – dacă n-au fost, îmi pare rău. 
Dacă ești mai bun, nu-i umili, tratează-i cum ai vrea să fii tratat tu. Cum ai fi vrut să fii tratat tu. 

Cu #demnitate și #umanitate. 

Acum 3 ani am anunțat că aveam să fac un centru de zi pentru bătrâni și vulnerabili, dar am omis să specific că lucrul acesta are să se întâmple când o să am banii necesari. Nu pot să mă-ngrijesc de un asemenea proiect fără resurse. 
Dar n-am abandonat. Aici linkul dacă vrei să citești mai multe. https://iubitibatranii.blogspot.com/

Apel la Umanitate: Iubiți Bătrânii: Datorie sau Umanitate 

Hai cu noi pe YouTube. 
Apasă pe Îmi place, împarte cu prietenii, lasă un comentariu. 

Mulțumesc, 
Cristina Gherghel
Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche