Introducere: YouTube, vloguri și bloguri

Și iar scriu despre mine, Cristina Gherghel și despre bloguri. M-am săturat eu, darmite tu. 

Aceasta este introducerea mea de pe YouTube, că m-am reîntors la vlogging. Pentru versiunea video, apasă aici sau vezi la final. 

În luna octombrie 2022, voi oferi multe premii  (haine și cărți) celor care îmi ascultă și vizionează vlogurile pe YouTube. 
Femeile sunt cele mai norocoase, dar oricine poate participa, deci și tu, chiar dacă ești bărbat. 
În cazul în care câștigi o rochie, fă-o cadou prietenei tale (iubită, soră, colegă etc.). 

Detalii în curând pe bloguri, în vloguri și pe rețelele mele de socializare. Sunt peste tot. Caută-mă. Cristina Gherghel, Cristina G., autor Cristina G = authorcristinag. 

Blonde woman with hourglass figure near a tree

Ciao, numele meu este Cristina Gherghel. M-am născut pe vremuri comuniste în Gherăești, județul Neamț și sunt a șaptea fată și al 10-lea copil la părinți, dar nu sunt mezina.

În 2022, când înregistrez acest vlog și scriu această postare, am în jur de 80 de bloguri și circa 30 de cărți publicate, așadar sunt blogger și scriitor.

Dacă ești curios, lista completă o găsești aici: https://draft.blogger.com/profile/09734612303574078932

Primele bloguri pe care am început să scriu au între 300 și 500 de postări, altele au în jurul la 100 sau 200, celelalte au fiecare de la 1 postare la 99.

 

Genul principal al cărților pe care le scriu este non-ficțiune,

în special memorii și dezvoltare personală. Am publicat și o serie de cărți de bucate, căci așa mi-am început cariera de blogger și sunt legată sentimental de rețete.

Genul secundar este ficțiune, și aici reintră romanele de dragoste.

Genul terțiar este dramă și apoi poezii.

Am început să scriu și să public după ce am împlinit 40 de ani,

deși aș fi vrut să fac asta încă de la 8, în timp ce citeam „Mizerabilii” de Victor Hugo.

Cele mai multe dintre cărțile mele sunt scrise în engleză

și publicate cu numele Cristina G. – riguros cu punct după G.

Viitoarele mele cărți (în lucru) vor fi publicate cu numele părinților mei:

Gherghel. Cristina Gherghel adică.

Din anul 2000 până-n 2010, am locuit în Italia.

În anul 2021, am decis să mă reîntorc la vlogging, în ciuda experienței terifiante ce am avut în 2013 (sau 2014), când am tatonat cu această activitate. Hărțuită de o mână de troli excepțional de agresivi,  am renunțat și la vlogging (și la blogging), emigrând în Anglia – unde locuiesc și acum (cu întreruperi).

Nu m-aș mira deloc dacă persoanele care m-au făcut una cu pământul atunci, m-ar asculta și acum – căci mi-au urmărit orice mișcare, de parcă aș fi fost cine știe ce criminală periculoasă. În această eventualitate, doresc să le mulțumesc din inimă pentru cruzimea lor, deoarece numai din această cauză am reușit să-mi urmez visul din copilărie.

Subiectele ce voi trata în vlogurile mele sunt multe, dar într-o frază:

Cum să devii cea mai bună versiune a ta. 

  • auto-ajutor
  • motivație 
  • inspirație 
  • încrederea în sine  
  • urmarea dorințelor 
  • puterea minții  
  • schimbare de paradigmă - NLP (programare neurolingvistică)  
  • mesaje subliminale 
  • vibrațiile universului  
  • pozitivitate 
  • vizualizare  
  • manifestare  
  • frumusețe interioară și exterioară 
  • umanitate și empatie 
  • afantazia 
Pe scurt, dezvoltare personală. 

În cartea în lucru „Ce ești azi, ai decis ieri”, care va fi publicată în curând, dezvolt mult aceste subiecte. 

Pe rețelele și canalele mele, voi publica (este deja un video) și muzică de meditație, muzică pentru dormit, video cu mesaje subliminale. 

Acestea fiind spuse, îți mulțumesc că m-ai citit până la capăt și te invit să te abonezi la canalul meu, dacă-ți face plăcere. 

Orice acțiune are vibrații pe care universul le simte. 

Pe scurt, cum faci = așa găsești. În acest scop, fă numai fapte bune. 
Dacă nu ai nimic frumos de zis, nu zi nimic. 

Ciao! 


În luna octombrie 2022, voi oferi multe premii  (haine și cărți) celor care îmi ascultă și vizionează vlogurile pe YouTube. 

Femeile sunt cele mai norocoase, dar oricine poate participa, deci și tu, chiar dacă ești bărbat. 

În cazul în care câștigi o rochie, fă-o cadou prietenei tale (iubită, soră, colegă etc.). 

Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Într-o lume negativă și agresivă, te-ncurajez să-ți exprimi părerile omenoase.

Mai nouă Mai veche